Autsorsings

Autsorsings, kas tas ir?

Rakstiet mums

Saņemt bezmaksas konsultāciju

Lapas karte

Virtuālais ofiss un sekretāra pakalpojumi

Virtuālais ofiss un sekretāra pakalpojumi ar katru brīdi tiek vairāk pieprasīti visā pasaulē. Virtuālais ofiss - tas ir vienkāršs ekonomisks risinājums, kas palīdz saglabāt un uzlabot nelielas kompānijas imidžu, kas īpaši svarīgi sarežģītajā ekonomiskajā situācijā. Tā ir iespēja strādāt bez papildus kapitālieguldījumiem, bez štata darbiniekiem, bez juridiskiem sarežģījumiem un ir iespēja kontaktiem bez nepieciešamības fiziski atrasties ofisā. Ne mazāk svarīgi - laika ekonomija.

Šis pakalpojums ir populārs gan Latvijas rezidentu vidū, kā arī nerezidentu aprindās.

Virtuālais ofiss- pienācīga alternatīva fiziskam ofisam:

  • Pirms reģistrēt kompāniju Latvijā, vēlēšanās izdarīt secinājums par racionālu atrašanās reģionā;
  • Biznesa attīstības agrajās stadijā, kad finansu tēriņi ofisa atvēršanai un personāla piesaistei ir neefektīvi;
  • Pārstāvniecības organizācijai Latvijā ar minimālām administratīvajām izmaksām;
  • Uzņēmēju biežu komandējumu starplaikos, kad nav nepieciešamības uzturēt pastāvīgu ofisu;
  • Biežas kompāniju atrašanās vietu maiņas laikā, ar mērķi saglabāt klientus un partnerus, kurus nav iespējams operatīvi informēt par atrašanās vietas maiņu.
  • Retu tikšanos ar klientiem gadījumā.
  • Cilvēkiem, kas strādā mājās, bet vēlas izveidot biznesa imidžu.
  • Īpašos uzņēmuma darbības periodos, kad nav iespējams vai iespēju uzturēt fizisku ofisu.

Pateicoties virtuālajam ofisam mazu kompāniju bizness un atsevišķas fiziskas personas saņem lielas priekšrocības. Ar pakalpojuma “Virtuālais ofiss” iespējams veidot biznesu neapgrūtinot sevi ar finansiālajām un pārvaldības problēmām, kuras nekavējoties rodas tradicionālās nomas un sekretāra štata uzturēšanai.

Mēs piedāvājam pilnu virutālā ofisa pakalpojuma kompleksu Latvijā:

Juridiskā adrese.

Juridiskā adrese nepieciešama jebkurai kompānijai Latvijā, ārzemju kompāniju pārstāvniecībām.

Juridiska adrese ir tā, kurā atrodas uzņēmuma valde. Noslēgtā rakstiskā vienošanās ir pamatojums tam.

Pasta adrese

Korespondences saņemšana nosūtīšana. Atkarībā no klienta sastādītās instrukcijas tiek veikta glabāšana, pārsūtīšana oriģinālā vai skanētā veidā pa pastu vai nodošana pilnvarotai personai. Var arī uzrādīt adresi vizītkartēs, mājaslapā, veidlapās u.t.t. Pasta adrese korepondencei var būt ne tikai Latvijā (Rīga), bet arī Lietuva(Viļņa), Igaunija(Tallina), Kipra(Nikosija), Šveice( Cīrihe).

Elektroniskā pasta adrese.

Piedāvājam personīgo elektroniskā pasta adresi, kuru var caurskatīt internetā.

Ienākošie un izejošie faksi, e-pasti, telefona zvani

Sekretārs pieņem zvanus un faksus, e-pastus uz klienta vārda. Saskaņā ar saņemto instrukciju no klienta informācija tiek piefiksēta un tiek nodota vajadzīgajam adresātam. Klientam tiek nekavējoties paziņots par visiem saņemtajiem zvaniem un ziņām jebkurā viņam ērtā veidā.

Virtuālā pārstāvniecība

Viens no svarīgākajiem kritērijiem, pēc kuriem potenciālie partneri novērtē kompāniju- tas ir operatīvas un dzīvas kontaktēšanās iespējas. Atrisinājums šai problēmai varētu būt pārstāvniecības atvēršana, bet telpu noma, darbinieku štats ar augstu atalgojumu, sakaru izdevumi un citi izdevumi vairumam nelielu kompāniju varētu sagadāt grūtības. Labākais variants šajā gadījumā varētu būt sakari caur virtuālo pārstāvniecību. Pārstāvniecībai tiek izsniegtas pilnvaras kontaktēties ar partnera klientiem.

Telpas pārrunām.

Tiek piedāvātas telpas pārrunām. Telpas ir aprīkotas ar visu vajadzīgo tehniku prezetāciju veikšanai, ar ērtām mēbelēm, paredzētas 6 cilvēkiem. Piedāvājam tēju, kafiju, atspirdzinošus dzērienus.

Papildus pakalpojumi.

Teksta tulkojumi jebkurā valodā, notariālie tulkojumu un kopiju apstiprinājumi u.c.

Sazinieties ar mums: info@fintrust.lv